YEDİ GÜNDE FORMUNUZU YAKALAYIN

Bedeninizi uyumlu bir şekilde geliştirmek, inceltmek ve şekillendirmek için haftanın her
günü on beş dakika farklı egzersizler yapın. Bir gün vücut kaslarınızın tamamını güçlendirmeye
yönelik çalışırken, bir gün de vücudunuzun esnekliği için çalışın. Her gün birbirinden farklı bir dizi

egzersiz:
• Pazartesi - Kas Güçlendirme: Baldırlar, omuzlar, bel, karın, göğüs, sırt
• Salı - Germe: Bacaklar, bilekler ve kollar, sırt, omuzlar ve denge
• Çarşamba - Kas Güçlendirme: Baldırlar, bacaklar, kalçalar, omuzlar, karın
• Perşembe - Germe: Karın bölgesi, kalçalardan ayak bileklerine kadar, bel ve kalçalar
• Cuma - Kas Güçlendirme: Halterle omuz ve kol çalışma, bacaklar ve kalçalar, karın bölgesi ve
sırt
• Cumartesi- Germe: Sırt ve baldırlar, göğüs, boyun
• Pazar - Kas güçlendirme: Kollar, bacaklar ve kalçalar, gövde ve karın

Audıo: Türkçe
Süre: 78 dakika
D.Digital.2.0
Barkod:8699943800017

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn